[bypass-navigation]

Positionering in Social Media

Voor ons als internetbureau zijn social media inherent onderdeel van ons vak. Zowel privé als zakelijk zijn Facebook, LinkedIn, Twitter en hun concullega's geintegreerd in het leven van onze medewerkers. Hierdoor weten wij per opdrachtgever een juiste vertaling te maken over hoe dit het beste kan worden ingezet.

Return on Investment met Social Media

Van ons krijgt u geen "social media is geweldig" verhaal, maar een nuttige en duidelijke vertaling van hoe social media aan u en uw onderneming kunnen bijdragen. Daarnaast redeneren wij ook vanuit uw Return on Investment (ROI) over hoe social media kunnen worden ingezet voor uw organisatie.

Er zijn geen standaardmethodes om social media in te zetten en per ondernemer en onderneming dient geanalyseerd te worden wat de mogelijkheden zijn. Zowel Business to Business als Business to Consumer is het afhankelijk van vele variabelen om te bepalen wat uw kansen zijn met de zakelijke inzet van social media, en of dit eigenlijk de moeite waard is.

Voor iedere ondernemer is het interessant om te begrijpen wat social media is en doet, maar ook om te inventariseren wat de mogelijkheden zijn hoe het kan worden ingezet binnen uw organisatie.

Indien u werkt met hoger opgeleiden en/of jongere werknemers dan is social media vaak een integraal onderdeel van het leven van uw medewerkers. Indien u hier als werkgever op een verstandige manier mee omgaat kan dit voor u, meer efficiëntie en mogelijk zelfs meer resultaat opleveren.

Social Media-advies

Bent u social media-adviseur of coach en wilt u uw kennis en kunde inhoudelijk toetsen, dan bieden wij de mogelijkheid om tijdens een individuele sessie, hier samen met u aan te werken waarbij wij u voorzien van meer relevante achtergrondinformatie, absolute kennis en inzichten vanuit verschillende perspectieven.